מאמרים
הידעתם?
מתכונים
קשת מיקס
אירועים
כתבו עלינו
גלריה
בסביבה שלנו
מרכז המבקרים
מיצי קשת בסרטים
צבעים לבריאות
תומכים בספורט
סופש דבש
כי יש בהם - 
  • רימון – עשיר במיוחד בפלבנואידים מקו ההגנה הקדמי על כלי הדם, סגולותיו ברפואה העממית מקבלות אישוש מחודש ברפואה המערבית.
    הרימון משפר את מצבם של כלי הדם וגם מסייע ביעילות בהורדת לחץ דם.
  • פסיפלורה – עשירה בוויטמין C ומכאן גם טעמה החמצמץ אבל הפסיפלורה גם עתירה באשלגן אשר השפעתו החיובית על לחץ הדם ידוע זה מכבר.
  • תפוח – גם אם חמוץ וגם אם מתוק התפוח בעל אינדקס גליקמי נמוך וערכי סיבים גבוהים וזו לא הסיבה היחידה שהוא נחשב כל כך בריא אפילו לאנשים הסובלים מסוכרת.
  • סלק – מקור מומלץ לחומצה פולית, ויטמינים מקבוצת B ונוגד חמצון אשר סגולותיו קשורות במניעת מחלות כבד ושמירה על תקינות כלי הדם. אבל גם מינראלים יש בסלק כגון בורון מינראל מחזק, במיוחד את העצמות.
  • גזר – שופע סיבים תזונתיים וגם קרטנואידים – ויטמין A. מדוע מוסיפים חתיכת גזר לשמן לפני הטיגון? משום שכמות הנוגדי חמצון שיש בגזר תפחית את כמות הרדיקלים החופשיים שיווצרו בחימום השמן.
  • סלרי – מקור לויטמין K ולסידן צמחי אשר זמינותו לספיגה גבוהה אף יותר מהסידן בחלב.
  • דלעת – לא רק במרק חם או פשטידה, הדלעת טעימה ועשירה בסיבים ובוויטמין A - ולעומת זאת דלה בקלוריות.
image