מאמרים
הידעתם?
מתכונים
קשת מיקס
אירועים
כתבו עלינו
גלריה
בסביבה שלנו
מרכז המבקרים
מיצי קשת בסרטים
צבעים לבריאות
תומכים בספורט
סופש דבש

ילדת? מזל טוב!
הימים, שבועות, חודשים (על מי אנחנו עובדים?!) – השנים הקרובות הולכות להיות עמוסות,
עם מעט מאוד זמן לעצמך כמו שהיה לך פעם. ובכל זאת – חזרה לכושר גופני היא קריטית –
לא רק כדי לחזור למשקל גופך הקודם ולהרגיש טוב עם זה,
אלא בשביל לשמור על הבריאות שלך והכוחות שלך, בשבילך ובשביל העולל הקטן (או הקטנה).

איך תעשי את זה? ככה –

  1. התחילי עכשיו!
    אל תדחי את החזרה (או הכניסה) לכושר – התחילי ברגע שאת מרגישה שאת מסוגלת והגיניקולוג שלך נתן את אישורו שאפשר להתחיל.
  2. התחילי בקצב איטי והגבירי אותו לאט לאט. גם את העולל הקטן הבאת לעולם בהדרגה (9 חודשים שבהם הוגבר הקצב מידי יום :))
  3. אם אין לך נסיון קודם ולאור השינויים שאחרי הלידה  - כדאי לך להסתייע באנשי מקצוע.
    יש קבוצות ייעודיות לזה ואפשר להזמין מאמן/ת מקצועי באופן פרטי.
  4. מתאמנת לבד? קחי איתך את התינוק! להליכה ולריצה... יש עגלות מתאימות לכך.
  5. לא רוצה להתאמן לבד? התאמני עם חברה. אם אף אחת מהן לא ילדה לאחרונה – הסתובבי במקומות בהם מסתובבות כולן – בטוח תמצאי גם חברה חדשה וגם שותפה לכושר.
  6. בפעילות הגופנית, השקיעי בחיזוק השרירים הטבעתיים שתומכים ברחם, ואשר נמתחים במהלך הלידה.
  7. תכנני!
    קבעי זמן שבו בן זוגך נמצא עם הילד, או זמן שתצאי לפארק עם הקטן (או הקטנה).
    אל תסמכי על "אחר כך"... אחר כך בדרך כלל לא בא...

יש גם כמה לאווים...

  1. לא לעשות תרגילי בטן מיד אחרי הלידה.
  2. לא לעשות פעילות לפני הנקה (כשהחזה גדוש).
  3. לא לעשות קפיצות ופעילות גופנית מאומצת.

אל תשכחי להקפיד על תזונה בריאה, לך ולתינוקך.
קחי לך לפני האימון קשת מיקס אחד, בטעם שתבחרי לחיזוק, אנרגיה ובשביל טעם טוב בפה :)


מוגש באהבה,
מיצי קשת

image